lördag 30 mars 2013

Påsk.

Idag väntas besök av kusiner och farmor, det är som det alltid brukar vara mat och umgås som gäller. Marcus är i Uppsala och firar med sin släkt och jag här hemma med min, lite tråkigt att vi inte kunde vara tillsammans, men men. Jag har i alla fall fixat ordning lite i rummet, bytt sänkläder, tvättat och dammtorkat. Egentligen skulle jag gått till gymmet men den här j*vla pollen är inte rolig! (blir lite svårt att träna när man inte kan andas)Hassel slog ut för ca 3 veckor sedan och det känns i min näsa kan jag meddela. Snorig, täppt och nyser, allt på samma gång, haha. jackpot liksom. Kli i halsen och öron kommer lite då och då, samma med huvudvärken pga allt snytande. Känns ju lagom kul att detta slutar i typ september... mjääääää. Haha. ska i alla fall fixa mer pollen meds snarast så jag slipper en del av det här.

 
typ så här glad är jag på pollen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar