lördag 30 mars 2013

Shoppingdag.

Har haft en sug efter att shoppa ett par dagar nu och igår tog jag med mig syster in till stan för en shoppingrunda! Var länge sen jag shoppade så där ordentligt, blir ofta att man köper något då och då, men igår slog vi till på stort! På sex timmar hann vi med att spendera någon tusenlapp, fika, snacka massa skit och handla kläder på barnavdelningen haha. Efter gårdagen så har jag kommit underfund med att det är till många fördelar att vara liten och smal, jag kan ha både kläder från dam och barn avdelningarna! Så himla bra! Om man inte är ute efter något speciellt så är basplagg super att hitta på barnavdelningarna, de både sitter bättre och är billigare, toppen ju!

Bilder från dagen:

 
Emelie och Jag

 
Stannade för en fika på Coffeehouse By George

 
Är man i Gallerian så går det ju inte att motstå en yoghurtglass, de är ju så goda, speciellt denna med cappucino smak!

 
Fick med mig två jeans: Ett par marinblå från Diesel och ett par svarta från ZARA

 
Dagens tröjor: Två magtröjor från Topshop, t-shirt och kofta från HM, linne från ZARA Kids och tröja från Monki.

 
Sjal, bh, glajjor och snoddar från HM och sportbh NIKE
 
Är så nöjd med vad jag köpte och det är alltid najs med lite nytt i garderoben, nu ska bara den hära snönen bara försvinna så man kan gå runt i kjol/klänning och bara ben :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar