tisdag 29 januari 2013

Tisdag.

Idag är det Tisdag hela dagen och livet på förskolan rullar vidare. Många är sjuka/lediga så här i förkylningstider och allt är lite allmänt off. De barn som är friska och är på förskolan  har lite för mycken energi ibland! Hur orkar de små liven? Imorgon blir det en kort dag, jobbar bara 8-14 (så skönt) har dock haft korta dagar både idag och igår men det är på grund utav att jag vikar en 80 % tjänst denna vecka. Har även hunnit med at träna både igår och idag. Skönt med lite rutin och träning igen, nu har det dock blivit tre dagar på rad så nästa träning blir på fredag förmodligen ( ev torsdag).

Är helt slut så ska sova snart. Godnatt alla fina!

 
I stort sett ALLA barnen tycker mitt "halsband" är jättefint. Ingen har heller koll på skillnaden mellan armband och halsband... Min frälsarkrans som är ett armband har jag på mig varje dag och barnen lägger märke till sånt och de tycker den är väldigt vacker. Speciellt den guldiga pärlan (guds pärlan).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar