lördag 19 januari 2013

ÅRE!

Gissa vad jag ska göra med mina pengar jag fick tillbaka från STS.

JAG SKA ÅKA TILL ÅRE!

Alltså hur glad är jag? Jag är redan så taggad, ska bli så roligt! =D Åker med kyrkan och det kommer bli så mysigt! Åker med personer som jag passar så bra ihop med och vi kommer ha så roligt! Can not wait! Vi åker inte förren söndag v 8, så det är ett tag kvar men jag har redan skrivit packlista. Haha!


Hittade ingen skidbild... men denna är från ett läger med Huddinge ( som jag ska åka med) Paddlandes i bergslagen, åh så vackert det var där!

Skidor har alltid varit något som legat mig varmt om hjärtat och kommer fortfarande ihåg när jag var små och pappa lärde mig åka skidor.En gång ramla jag i backen men jag lyckades liksom sätta mig på mina egna skidor så jag fortsatta åka ner för packen i en jädra fart. Pappa skrek "LÄGG DIG NER!" jag som var typ 5 år slappna av i kroppen så huvet ( och hjälmen) åkte ner i backen och då gick det ju ännu fortare! Haha, minnen för livet. (Gjorde inte illa mig btw) Nu är jag en lite mer avancerad åkare och älskar livet i pisten, och off pist. Men i åre blir det ingen off pist, är ju massive lavinfara...


Finns dock en negativ grej med åre-resan. Måste köpa nya skidkläder( som e roligt i för sig) dock inte för plånboken. Oj vad dyrt det är...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar