söndag 30 december 2012

Årsresumé.


 
Hej!
 

Tänke följa strömmen och göra en årsresume jag med, blir roligt att titta tillbaka på sen!
Här kommer Januari - April

År 2012 börjar hemma hos min pojkväns föräldrar i östhammar, dagarna spenderas framför "Terra Nova" och mysiga cykelturer och promenader i snölandskapet.
Jag och älsklingen har vart tillsammans i 1,5 år den 6 Januari.
Skolan börjar igen och det blir supermycket plugg från start. Satsar på Naturkunskap denna termin och har ca 1 muntligredovisning i veckan. Allt slit och engagemang leder till ett MVG. Så lycklig.

 
Den 27 Januari dansar vi på slottet! Så häftigt.
 
 
 
Husbandet har en konsert i flemingsberg där jag och vänner sjunger och spelar.
 
 
Tre intensiva månader med övningskörning och teori leder till mitt älskade körkort den 19 Mars!
 
 
Studentmössan kommer i samma veva och nu börjar det verkligen kännas att det inte är långt kvar till studenten!



Får förfrågan om jag vill följa med som ledare på Gymnasiekonfirmandernas resa till Malta och jag tackar givetvis Ja! Lärde känna många nya trevliga ungdomar och Malta är så underbart. Kommer garanterat åka tillbaka dit i framtiden.




Cultural Care Au Pair bestämmer sig för att jag inte får åka med dem till USA som au pair pga min nötallergi, som inte ens är allvarlig. Lade ner ca 7 månader på ansökan och referenser så allt var perfekt enligt dem, får sedan ett samtal från deras chef att "vi kan nog tyvärr inte skicka iväg dig". Jag blev irriterad och hoppade av programmet 2 veckor senare.



 
Skorna till studentskivan kom! Så snygga, dock förstora så var svåra att gå i. Har ärr  på fötterna efter dessa skor, så stora skavsår fick jag.
 
 


Vårterminen var full av dans dans och mera dans. Hade klass 5 gånger i veckan och tränade ofta själv en gång i veckan utöver dansen. Var tvungen att utöka mitt danssko förråd med nya feetundez och balettskor. Den 1 April 2012 dansade vi på Cirkus i stockholm. En föreställning jag sent kommer glömma. Sådan känsla att stå på scen och dansa inför ett fullsatt cirkus. Magiskt.


 
 
I mitten av april bestämde sig min dator för att crasha och helta mitt projektarbete gick förlorat. Gissa om jag var arg. Att jag hittade mitt utkast från v.9 på mejlen räddade mig. Jag skrev som en galning i 2 veckors tid och försökte skriva om mina ca 40 sidor som jag förlorat. Lyckades även göra en iBook av min biografi om min gammelfarmor.
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar