torsdag 18 juli 2013

Jobb-Gym-Mat-Sova

Mitt liv för tillfället beskrivs med fyra ord. Jobb, träning, mat och sömn, toppen! Jobbar på förskolan med jordens sämsta schema, stänger/öppnar varannan dag och har i princip ingen dag då jag slutar innan fyra. well well. Jag har börjat träna igen också, himla skönt. Fick en megaförkylning + allergi som höll i sig i tre veckor sen drog jag iväg på konfa i två veckor, sen semester. MEN nu så! Har tränat tre gånger den här veckan och fler blir det, underbart.
Det som suger med att jobba är att man måste gå upp tidigt och inte kan njuta av vackra sommarkvällar utomhus. Börjar man jobba kl 06.15 kan man inte sitta uppe tills två på morgonen liksom...hehe

Idag fick jag sluta tidigare (skönt!) så jag gick till gymmet och tränade, handlade och gick sedan hem och la mig i solen i nån timme, lagade sedan middag och nu sitter jag här och funderar på vad jag ska göra resten av kvällen :) Hoppas ni alla njuter av sommarvärmen, (det är en av fördelarna med att jobba på förskola, man får vara ute i värmen! : D) och ni som inte jobbar ta vara på semester och sommarlov :)

 
Såg denna skylt utanför en restaurang nära där jag bor. Helt fantastiskt att salladerna innehåller grönsaker, så himla nytänkande! Wow

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar